American Horror Story:APOCALYPSE (kritika)

Senki nem fog meglepődni, ha azzal kezdem, hogy az idei American Horror Story: Apocalypse-évad, ugyanúgy megosztotta a nézőket, mint a korábbiak, hogy a szezon elején belengetett sztoriszálhoz képest totál más irányba haladtak, és az évadzáró újfent borította a dolgokat, talán most még jobban, mint bármikor máskor....
Shannen/sorozatjunkie.hu



Mindezek ellenére nyugodtan sorolhatjuk az idei etapot az AHS jobban sikerült évadai közé, sőt én konkrétan a 2. évad óta nem élveztem ennyire AHS-szezont. Ez egyrészt Cody Fern-nek köszönhető, akire AHS-újoncként rögtön komoly feladatot bíztak az írók, Antikrisztusként tulajdonképpen az ő vállán nyugodott az egész szezon. Nem véletlenül neveztem már évad folyamán a kibeszélőben Fern-t a színészgárda egyik legértékesebb tagjának.... TOVÁBB!    

                                                             ****************   

----- A kritikával nagyjából egyetértve én is azt gondolom,hogy
a második évad óta nem láttam ilyen jó évadot(igen,én a Covent sem szerettem-de itt nem volt gondom a boszikkal)  Részemről : 8/10  (chrisba) -------

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tabula Rasa (ajánló,kritika)

Escape At Dannemora (új sorozat)